МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТТЕРДІҢ САПАСЫН АРТТЫРУ ЖӘНЕ ДЕБЮРОКРАТИЗАЦИЯ
16-20 қаңтар аралығында Ақмола облысы бойынша МБА филиалында «Мемлекеттік қызметтердің сапасын арттыру және дебюрократизация» семинары басталды.
?Семинарда тыңдаушылар мыналарды зерттейді және талдайды:
?Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде әдеп пен парасаттылықты сақтау. Мемлекеттік қызметтер саласындағы заңнаманың сақталуын қамтамасыз ету. Мемлекеттік қызметтер саласындағы заңнаманы бұзған кезде әкімшілік жауапкершілік.
?Мемлекеттік аппарат қызметін дебюрократизациялау. Дебюрократизация принциптері және мемлекеттік қызметтерді азаматтарға бағыттау.
?Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау. Мемлекеттік қызметтердің сапасын басқару.
?Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің нәтижелілігі мен клиентке бағдарлануы.
?Қызмет көрсетудегі белсенді тәсіл.
?Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі эмпатия. Көрсетілетін қызметті алушылармен қарым-қатынаста клиентке бағытталған стратегиялар. Қызмет көрсету процесіндегі байланыс дағдарысы.
?Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы бизнес-процестерді реинжиниринг цифрлық трансформация ұғымы ретінде.
?Қызмет көрсету саласында мемлекеттік қызметшілер жұмысының тиімділігін арттыру үшін цифрлық дағдыларды жетілдіру.
?Мемлекеттік қызметтерді көрсетуді жетілдіру үшін практикалық құралдарды қолдану бойынша ұсыныстар әзірлеу және тағы басқалар.
Семинар аяқталғаннан кейін 2 апта бойы тренингтен кейінгі сүйемелдеу.